جرعه ای درنگ از حرفهای ساده ام بنوش ...

گاهی میشود ساده گفت و ساده شنید ولی عمیق ...

جرعه ای درنگ از حرفهای ساده ام بنوش ...

گاهی میشود ساده گفت و ساده شنید ولی عمیق ...

سبک برتر به سبک رستاخیز

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ب.ظ


بنده از جانب خودم به سازندگان فیلم ارزشی رستاخیز خداقوت میگم.

درسی که این بزرگواران به ما دادند، در این مدت تحصیلی هیچ استادی به من نداد.

از اهالی رسانه،رجال دینی بزرگوار، همه عاشقان دین مبین اسلام که این فیلم رو به طرق 


مختلف مورد عنایتقرار دادند، خواهش میکنم به این جنبه فوق العاده زیبا این فیلم که عرض

 خواهم کرد هم نگاهی داشته باشند.


خواننده محترم بنده به شما اطمینان میدهم، در هیچ اثر مکتوب و غیر مکتوبی چنین قوتی

 دیده نشده، وقتی بنده آن جنبه مد نظرم را عرض کنم شک نکنید،همه تصدیق خواهند کرد.

این جمله را هم خطاب به عزیزانی که از اول انقلاب سعی دارند ملت شریف ایران


 را با روح آرایی خود آشنا کنند و آنها را به اصالتهای اصیل خود بازگرداند، 

خطاب به کسانی که عمر شریف خود را در خارج از میهن عزیزشان سپری

 کرده اند فقط به جهت خدمت به این مردم شریف عرض کنم.


عزیزان من تلاش بی وقفه  شما جهت خالص کردن حادثه های مهم تاریخ، از جمله 


واقعه عاشورا
 را دیده ام، و به شما خدا قوت میگم، ولی عرضم این است که 


از این فیلم
 گران سنگ رستاخیز نکته های بسیاری برای ادامه کار شما قابل برداشت است.


این فیلم در نظام جمهوری اسلامی ساخته شده، پس مورد تایید وزارتخانه های


 مربوطه بوده است،
چون اگر مخالف آن بودند نهادهای فوق العاده قوی نظارتی نظام،


 در طول مدت 10 ساله ساخت
 این فیلم جلوی آن را میگرفتند، اگر مخالف بودند


 10 میلیارد خرج این فیلم نمیکردند،
پس مورد تایید نظام است.


پیشنهاد بنده به شما این است که به مردم بگویید عاشورایی 


که این قدر از آن دم میزنید و میگویید برای ما درسها دارد، این است؟!

این که بیشتر به خود کشی شباهت دارد، من از شما خواهش میکنم به


 مردم بگویید حقایق را، و آنها را از جهالت نجات بدید.

راستی درس بزرگ این فیلم قرار بود گفته شود :

این فیلم به ما درس داد که اگر میخواهید چیزی را تحریف کنید امکانش هست،


 هر چند این حادثه بزرگ باشد ولی برای تحریف حادثه های بزرگ باید متناسب با آن


 تلاش کرد تا بتوان به موفقیت رسید.


رستاخیز به ما آموخت که برای تحریف عاشورا باید خوب تلاش کرد به سبک رستاخیز یعنی 


آهنگ ساز را از انگلستان بیاور، ده سال عمر و میلیاردها هزینه کن، سعی کن 

ملاکهای که داوران برای 
جشنواره مد نظر دارن را در فیلمت داشته باشی، و ...

 اینها بخشی از کارهایست که باید
برای تحریف چنین واقعیتی داشته باشی.


رستاخیز شروع خوبی بود، حقیر از همه تحریف دوستان عاجزانه درخواست دارم نگذارند

 این علم روی زمین 
بماند و تا تحریف کامل این حادثه دست از کار نکشند...


خدایا به همه این بزرگواران قوت بیشتر برای کارهای قوی تر، عنایت کن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
سعید صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی